woensdag 20 november 2013

Over Mij

Hallo lieve mensen,

Mijn naam is Natalie Rietveld ben 21 jaar oud en kom uit de provincie Utrecht. In 2012 heb ik de studie Kleur- en Interieuradviseur  afgerond op het Nimeto Utrecht.
Op dit moment studeer ik aan de Akademie Vogue in Amsterdam voor Mediastyling interieur. En ben ik parttime werkzaam bij Montèl. Graag zou ik na deze opleiding dan ook verder willen in de interieurbranche.

Voor het vak mediastyling interieur ga ik deze blog maken. Op mijn blog wil ik jullie inspiratie tonen in o.a. interieur, styling, fotografie, teken- en schilderkunst. Hierin vertoon ik voornamelijk mijn eigen werk. Dit doe ik doormiddel van collages van foto's die ik gemaakt heb of door mijn teken- en schilderkunst te combineren met interieur. 

Liefs Natalie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten